Hur man tar bilder på msp och så.

Många undrar hur man tar bilder som dom hära:

 Du letar upp knappen Prt sc det kan heta
Ngt annat liknande. Som ligger långt uppe på tangentbordet

 Så ser den ut!

Och sedan måste du också leta upp Fn. När du gjort det Håller du in Fn och duttar 2 gånger på Prtsc
När du gjort det går du in på Paint. Då ska det finnas en sak som ser ut såhär:

Där ska du klicka. Sedan finns
Också en grej brevid där det står markera. Om du klickar på det kan du markera bilden (Göra den mindre)
Sedan letar du upp Beskär. Klickar på Ctrl S och sparar :)
Jag hoppas att ni förstår.

Jag går snabbt igenom

1. Dutta Fn och sedan Prt sc
2. Gå in på pain och klicka på klistra in (Den dära bilden jag ringa in)
3.Markera och beskär
4. Spara ^^ :D

Det var allt jag ville säga // Ryyy

Kommentarer
Postat av: jonna

bra nu kanske jag fattar.

2011-04-03 @ 07:37:35
URL: http://mspandme.bloggplatsen.se
Postat av: Atte <3

Fattar men dt funkar nt när jag gör som dt står fattar nt vrf..-.-"

2011-04-04 @ 16:35:09
URL: http://mspattelatte.blogg.se/
Postat av: Anonymum

Jag har inte FN-knappen på min dator :(

2011-04-28 @ 12:38:40
Postat av: Anonym

Tack! Kanske jag kan få in det;)

Men om man inte har paint hur gör man då??

Kramar

2011-10-21 @ 19:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0