Fjortiiz Dx

Detta chattade vi om:
Avslöja ALDRIG ditt mobilnummer
vf?
vf gjorde du så?
så himla lågt alltså...
jag trodde du var snäll...
men detta visste jag inte om dig miss diva
Me    : Va?
Fjortiiz : jag hade väl fel...så himla
Fjortiiz : jag hade väl fel...så himla fel...trodde att folk inte kopiera från andras profiler om man ej ville :( men det e ju ej
Fjortiiz : sant
Me    : Kopierar jag från din proffe? -.-
Fjortiiz : mhm...
Fjortiiz : du har kopierat MINA
Fjortiiz : snacka inte ur det dig nu!
Fjortiiz : bara erkänn
Fjortiiz : jag blir bara argare om du inte erkänner
Me    : Men va faan!
Me    : DU kopierar allt med mej!
Fjortiiz : nej
Fjortiiz : bara erkänn
Me    : Joo!
Fjortiiz : bara säg det
Fjortiiz : bara säg : ja det va jag sorry.
Me    : Kolla din pratbubbla t.ex idiot?
Fjortiiz : e det så himla svårt?
Fjortiiz : kalla mig inte idoit
Fjortiiz : bara säg: ja sorry . e det så himla svårt!?

Fjortiiz : nej
Fjortiiz : inte för vanliga

Fjortiiz : bara för idioter
Me    : JOO! IDIOT IDIOT IDIOT!!
Fjortiiz : omg va barnslig du e
Fjortiiz : bara erkänn trögo -.-
Me    : Du då`!
Fjortiiz : vadå du då?
Me    : Jag kopierar från forum!
Fjortiiz : kan du bara erkänna nån gång
Fjortiiz : eeh
Fjortiiz : neej från mig
Fjortiiz : bara säg: sorry.
Me    : Medans du kopierar från mig *** arlse
Fjortiiz : eeh
Fjortiiz : va snackar du om bajskorv 1?
Me    : Du säger att jag är barnslig -.-'
Fjortiiz : bara säg ja
Fjortiiz : tryck bara på knapparna: JA enter
Fjortiiz : THATS IT!?
Me    : Du har till och med skrivigt
-.-
Fjortiiz : neej
Fjortiiz : bara säg ja
Fjortiiz : faatta det e inte så *** svår
Fjortiiz : bara fr trögon
Fjortiiz : som du
Me    : Fatta sj -.-
Fjortiiz : Va då fatta, att du e en bajskorv? ja det gjorde jag då jag
såg dig första gången
Me    : ska du kopiera mernu elr?!
Fjortiiz : bara säg jaaa
Fjortiiz : säg det då
Fjortiiz : fatta
Fjortiiz : det e inte svårt
Fjortiiz : bara för idioter som du
Me    : Va fan ta dig och sug på fingrarna
Fjortiiz : BARA SÄG JAA DÅ FÖR HELVETE FATTA DITT JÄVLA ARSLE! DRA ÅT HELVETE JÄVLA IDIOT!
Fjortiiz : BARA SÄG JA
Fjortiiz : SEN SÅ ÄR DET SLU
Fjortiiz : SÄG DET BAR
Fjortiiz : DÅÅ
Fjortiiz : FÖR HELVETE


M.m.. -.-
HATAR SÅNNA! Gå till min proffe sen till Fjortiiz proffe¨. Hon kopierar! Till och med min pratbubbla kolla det oxå Dx

Här är hon, OCH hennes pratbubbla:
Kolla?! Så IDIOTISKT Dx Bli helt GALEN! Mst lägga mig nuee -.-

Puss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0